• Νέο! Για τους Έλληνες του Εξωτερικού. 
  • Μέχρι στιγμής η ενημέρωση που παρέχει το site για Προσφορές Αεροπορικών Εισιτηρίων αφορά όσους Διαμένουν στην Ελλάδα. Αφορά δηλαδή προσφορές από Ελλάδα για Εξωτερικό.

  • Μετά από αρκετά μηνύματα αναγνωστών (Ελλήνων του Εξωτερικού) για προσφορές από Εξωτερικό προς Ελλάδα, Αποφασίσαμε να τις εντάξουμε στην διαδικασία ενημέρωσης του site.

  • Θα μπορείτε να ψηφίσετε την Χώρα στην οποία διαμένετε και θέλετε να μαθαίνεται προσφορές προς την Ελλάδα. Πολύ απλά και με 2 βήματα μπορείτε να συμπληρώσετε αυτή την απλή Ανώνυμη φόρμα.

  • * Σημαντικό: Για την σωστότερη ενημέρωση, μόλις ψηφίσετε θα έχετε την δυνατότητα να αφήσετε ένα σχόλιο και να μας πείτε, ποια είναι η Πόλη διαμονή σας στο Εξωτερικό, αλλά και για που στην Ελλάδα συγκεκριμένα ενδιαφέρεστε να μαθαίνεται προσφορές.

Αεροπορικά | Συχνές Ερωτήσεις - FAQ

Πως γίνεται η online κράτηση σε αεροπορικά εισιτήρια.

Στο πρώτο βήμα 
Εισάγετε στη φόρμα αναζήτησης πτήσεων τα κριτήρια αναζήτησης που θέλετε, δηλαδή: 
- Αεροδρόμιο αναχώρησης (πόλη αναχώρησης), πχ από ΑΘΗΝΑ

- Αεροδρόμιο προορισμού, (πόλη προορισμού), πχ
 προς ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

- Τις ημερομηνίες των πτήσεων πχ από 10/7/2013 έως 15/7/2013
Σε αυτό το βήμα έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε ταξίδι απλής διαδρομής ή μετ’ επιστροφής. 
Αν επιλέξετε αεροπορικό εισιτήριο μόνο για απλή διαδρομή...
τότε πρέπει να συμπληρώσετε μόνο την ημερομηνία αναχώρησης. 10/7/2013
Εάν αντίστοιχα επιλέξετε αεροπορικό εισιτήριο μετ’ επιστροφής, τότε συμπληρώνετε και την ημερομηνία την οποία θέλετε να επιστρέψετε. πχ στο παράδειγμα μας.  15/7/2013
- Αριθμός των ατόμων που θα ταξιδέψουν

Στο δεύτερο βήμα (διαθεσιμότητα)
Θα εμφανιστούν όλες οι πτήσεις ή συνδυασμοί πτήσεων με την πτήση με την οικονομικότερη τιμή να εμφανίζεται στην κορυφή της λίστας. Δίπλα εμφανίζεται η αεροπορική εταιρία που πραγματοποιεί την πτήση. Επιλέξτε την πτήση που θέλετε και πατάτε το πεδίο "κάντε κράτηση" και προχωράτε στο.. 

Τρίτο βήμα (στοιχεία επιβάτη). 
Εδώ καταχωρήστε τα στοιχεία που σας ζητούνται. Μετά την ολοκλήρωση της κράτησης θα λάβετε αυτόματα το email επιβεβαίωσης της κράτησης, το οποίο περιέχει όλες τις πληροφορίες της πτήσης σας.
Όποιος επιθυμεί μπορούν αποσταλλούν τα στοιχεία της κράτησής του και μέσω sms.


Τι χρονικά περιθώρια έχω για κράτηση πριν την πτήση.
- Μπορείτε να κάνετε ηλεκτρονική κράτηση μέχρι και έξι (6) ώρες πριν την αναχώρηση σας υπό την προϋπόθεση, ότι η κράτηση πραγματοποιείται σε εργάσιμη μέρα.
- Οι κρατήσεις που πραγματοποιούνται μετά τις 6 μ.μ, γίνονται αποδεκτές μόνο όταν αφορούν σε πτήσεις που αναχωρούν μετά τη 1 μ.μ της επόμενης μέρας.
Τα Σάββατα μετά τις 2 μ.μ δεν μπορείτε να προχωρήσετε σε ηλεκτρονική κράτηση οποιασδήποτε πτήσης πραγματοποιείται πριν τις 11 π.μ της Δευτέρας. 


Πώς ξέρω ότι η κράτηση μου ολοκληρώθηκε επιτυχώς.
Αφού φτάσετε στο τελευταίο βήμα έχοντας επιλέξει δρομολόγιο, καταχωρήσει τα στοιχεία σας (όνομα, τηλέφωνο επικοινωνίας, στοιχεία πιστωτικής κάρτας για την άμεση πληρωμή), εμφανίζεται στην οθόνη σας το κάτωθι μήνυμα: «Συγχαρητήρια! Η διαδικασία έκδοσης έγινε με επιτυχία» Κατόπιν θα λάβετε και e-mail με την τελική επιβεβαίωση, η οποία περιλαμβάνει κωδικό κράτησης αερομεταφορέα, ηλεκτρονικό αριθμό εισιτηρίου (e-ticket) και όλα τα απαραίτητα για το ταξίδι σας στοιχεία της πτήσης.

Έκανα online κράτηση εισιτηρίων. Από που τα παραλαμβάνω.
Τα αεροπορικά εισιτήρια είναι όλα πλέον σε ηλεκτρονική μορφή (e-tickets). Το μόνο που έχετε να κάνετε απλά είναι να παρουσιάσετε στο check in την ταυτότητά σας ή το διαβατήριό σας ώστε να βρεθούν τα στοιχεία της κράτησής σας στον υπολογιστή και να σας δοθεί η κάρτα επιβίβασης. 
Σας προτείνουμε όμως αν και δεν είναι απαραίτητο, για λόγους ασφαλείας να έχετε μαζί σας εκτυπωμένο το email επιβεβαίωσης κράτησης αεροπορικού εισιτηρίου, ή τα sms που έχετε λάβει, καθώς αυτό περιέχει όλα τα στοιχεία της κράτησης και τον αριθμό της κράτησης.

Μπορώ να κάνω κράτηση εισιτηρίου με την πιστωτική μου για άλλο άτομο;
Ναι. Μπορείτε να κάνετε κράτηση αεροπορικού εισιτηρίου με την πιστωτική σας κάρτα για άλλο άτομο, αλλά θα πρέπει να σημειώσετε κάποιο δικό σας τηλέφωνο επικοινωνίας.

Πως γίνεται η πληρωμή όταν κάνω online κράτηση αεροπορικών εισιτηρίων;
Η πληρωμή των αεροπορικών εισιτηρίων μέσω ίντερνετ μπορεί να γίνει μόνο με πιστωτική ή χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα. Τα περισσότερα online ταξιδιωτικά γραφεία δέχονται τις εξής πιστωτικές κάρτες: Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express, Diners Club και Euroline.

Θέλω να ακυρώσω την κράτησή μου. Μπορώ;
Η ακύρωση ή όχι της κράτησής σας εξαρτάται από την πολιτική που ακολουθεί η εκάστοτε αεροπορική εταιρία. Πολλοί ναύλοι, κυρίως στις αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους, στους οποίους δεν μπορεί να γίνει ακύρωση.
Σε περίπτωση που πρέπει να σας επιστραφούν τα χρήματα των εισιτηρίων, τα ταξιδιωτικά γραφεία δεν θα σας επιστρέψουν την “χρέωση υπηρεσιών” καθώς επίσης μπορεί να υπάρξει και κάποια πάγια χρέωση ανά εισιτήριο. Για να ακυρώσετε το εισιτήριό σας θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το ταξιδιωτικό γραφείο στο οποίο κάνατε την κράτηση.


Τι είναι το πρόγραμμα τακτικών επιβατών (FFP) και πώς μπορώ, αν το θελήσω, να γίνω μέλος;
Οι αεροπορικές εταιρίες προκειμένου να επιβραβεύσουν τους πιστούς και τακτικούς επιβάτες τους, προσφέρουν το πρόγραμμα τακτικών επιβατών. Μέσα από αυτή την υπηρεσία παρέχουν κάποια προνόμια και καλύτερες υπηρεσίες στα μέλη του προγράμματος. 
Για να γίνετε μέλος στο πρόγραμμα τακτικών επιβατών κάποιας αεροπορικής εταιρίας θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης της εταιρίας καθώς οι όροι χρήσης και οι προϋποθέσεις εγγραφής ποικίλουν από εταιρία σε εταιρία.

Μπορώ να κάνω αλλαγή ονόματος στο αεροπορικό εισιτήριο;
Όχι. Στα αεροπορικά εισιτήρια δεν μπορεί να γίνει αλλαγή ονόματος γιατί είναι ατομικά και δεν μεταβιβάζονται. Για το λόγο αυτό θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί όταν καταχωρείτε το όνομά σας στην online φόρμα κράτησης εισιτηρίων. Θα πρέπει να είναι γραμμένο με λατινικούς χαρακτήρες όπως ακριβώς αναγράφεται στην ταυτότητα ή το διαβατήριό σας.
Σε περίπτωση που κάνετε κάποιο λάθος και καταχωρηθεί λάθος το όνομα στο σύστημα κρατήσεων, τότε είναι πολύ πιθανό ενώ έχετε πληρώσει το εισιτήριο όταν φτάσετε στο check in να μην σας αφήσουν να επιβιβαστείτε στο αεροπλάνο. Υπάρχει πιθανότητα σε ορισμένες χαμηλού κόστους αεροπορικές εταιρίες, ανάλογα και με την πολιτική που ακολουθούν στο συγκεκριμένο θέμα, να γίνει αλλαγή ονόματος στο εισιτήριο αλλά θα υπάρξει χρέωση για την υπηρεσία αυτή.


Τι κάνω σε περίπτωση που υπάρξει ακύρωση/τροποποίηση στο δρομολόγιο από την αεροπορική εταιρεία;
Κάποιες φορές για λόγους ανωτέρας βίας ή μη, η αεροπορική εταιρεία προβαίνει σε αλλαγή του προγραμματισμένου της δρομολογίου. Σε τέτοιες περιπτώσεις, το ταξιδιωτικό γραφείο στο οποίο κάνατε την κράτηση, δεσμεύεται και είναι υποχρεωμένο να σας ειδοποιεί εγκαίρως για την κάθε αλλαγή ή ακύρωση δρομολογίου. 
Κατόπιν της ενημέρωσης σας έχετε ανάλογα με την περίσταση τη δυνατότητα να επιλέξετε κάποια εναλλακτική αναχώρηση που προτείνει ο αερομεταφορέας ή να διεκδικήσετε αποζημίωση για το ταξίδι σας, το οποίο δεν πραγματοποιήθηκε.

Περισσότερες ερωτήσεις απαντήσεις για αεροπορικά διαβάστε εδώ

Τσεκάρετε Τιμές Αεροπορικών Εισιτηρίων, στα Μεγαλύτερα Ταξιδιωτικά Πρακτορεία του είδους. Κρατήσεις 24ώρες το 24άωρο.

Αεροπορικά

Εισιτήρια
Αεροπορικά

Κράτηση
Αεροπορικά

Κράτηση
Αεροπορικά

Κράτηση
Αεροπορικά

Κράτηση
Αεροπορικά

Κράτηση